IDIOTVÄNNER

Vissa går verkligen genom livet och tror på allvar att de lever i ett seriöst och lyckligt förhållande. Jag träffar såna här tjejer dagligen. Alla andra utifrån bara tycker de är en dumbrud som är med en idiotkille. Jag var en dumbrud en gång i mitt liv. Jag trodde jag hade ett perfekt förhållande. Hade en snäll kille som älskade mig. Men no no no. Alla utom jag visste att han var ett svin. Men ingen berättade det för mig. Förutom mamma, men henne lyssnar man ju inte på, hon vill ju bara förstöra allt som var kul. När jag kom ut ur det förhållandet bestämde jag mig för att aldrig bli en sån som vet att min kompis kille är en skit men inte berättar det. Jag har vänner som vet att deras vänner har otrogna pojkvänner. Varför berättar inte dessa tjejer inte för sina så kallade vänner om detta? Såna vänner är inget att ha! Tviii på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback