Osby Student

Skrev inte för så länge sen ett inlägg om hur dåligt Osby var. I take it back. Spelar ingen roll att Osby är en incestby och att den består av idioter för det är ju där min älskade familj befinner sig. Och jag hade fan offrat 10 cm av mitt hår för att vara där idag. Just idag då jag verkligen behöver dem. Snacka om att känna sig ensam i storstaden.
Hursom haver så tar en speciellt person i mitt liv studenten idag.
K. Klockan är ett och jag tänker på dig just i denna situation. Nu springer du ut och har fixat en av de största utmaningar livet ger oss. Jag så galet stolt över dig.

Party like rockstars ikväll alla Osbybor.
Jag vet att ni kommer trängas på Borgen. Fulla och glada.

Sjung om studentens lyckliga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback