Beauty is the beast

Här om dan sa en god vän till mig, i samband med att jag satt och suckade över Eva Longorias skönhet , att tjejer tenderar till att tycka tjejer som påminner om en själv är snygga. Va nej, tyckte jag och menade på att man oftast gillar allt det där som man inte själv har. Men så började jag tänka. Sandy tycker ju att alla glamourmodeller och playboytjejer är det vackraste på denna jord. Kan det bero på att hon själv ser ut som en? Jag gillar latinas som Eva (inte Mendez), Alba, Penelope, Shakira. Ja kanske såna som jag själv kan se mig lite i. Haha och Ville, Lillasysters pojkvän säger att hans drömtjej i kändisvärlden är Jennifer Lopez. För att hon har fin och sund kropp osv. Haha, alla fattar ju att det är för att Lillasyster och Lopez har samma ass storlek. Haha så guligt, Lopez är ju den som Lillasyster kan jämföra sig med. Typ skulle han säga Paris Hilton skulle förmodligen Lillasyster skjuta sig på plats. Men jag tror även att man tilltalas av det som är ens motsats. Jag dör ju även för Jessica Biel som verkligen är allt som inte jag är. Någon jag inte kan gilla, hur mycket jag än vill för att jag vet att hon ser bra ut, men jag gillar henne ändå inte är Angelina Jolie. Och det är ju lite häftigt nu förtiden att gilla Jolie. Alla coola tjejer måste ju älska henne. Bää, så överskattad hon är! Jag vet inte vad det är men hon inger inget förtroende. Det kan bero på att jag sett henne i skumma roller men jag får känslan av att hennes psyke är aningen ostabilt. Ingen man vill bli instängd i en källare med så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback