vilken dag

Det är svårt att andas idag och det beror inte på värmen.
Jag vill hem till dem som älskar mig.
Med eller utan bröst.
Förstår inte vad bröst har med det här att göra. Men det kändes bra att skriva så.
Jag har jättefina bilder från igår och jag hittade fin fina svarta shorts som Y har. Fast inte likadana. Jag såg mig framifrån i provhytten - looking good. Bakifrån, vrider huvudet bak från höger sida - Looking very good. När jag kom hem glodde jag på bakitfrån från vänster sida. Och där satt den. Ett vit STORT fjortismärke med en fjortistext som "Give me sugar".  Phat fult! Hela jävla morgonen fick jag sitta och klippa sönder märket från shortsen. Det ser sådär ut!
Aja. Sånt händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback