Alla var där!

.Ja det är väl dags att säga ett par ord om den här festen, nu när bakfyllan börjat avta känner jag mig redo. Lillasyster fyllde 18 och en stor fest hölls till hennes ära. Tre dagar innan började alla förberedelser som bidrog till ett mindre magsår för min del. Stress, stress, stress alltså. Har nog aldrig förstått hur mycket som ligger bakom en fest. Min egen 20 års fest var en överraskningsfest så det enda jag i princip gjorde var att shake my ass på plats. Men nu. Det var ballonger som skulle blåsas upp, servetter  som skulle vikas och grädde som skulle vispas. Väl på plats var det inte över. Jag agerade sur bartender och som alla bartender får jag fri tillgång till spriten och ja resten är historia. Men vilken fest. Alla dansade och hade så roligt. Verkligen lyckat. När jag stod runt en ring och dansade med alla mina nära och kära slog det mig (i dimman) hur lyckligt lottad jag är. Mina fina föräldrar. Mina underbara kusiner Solange och Rorro som är våra bästa vänner. Våra vänner sen begynnelsen Migge, Jessica, Aldo, Eli och Lucy som ställde upp som extra föräldrar. My dear, dear Danni och Kathy som är världens bästa. Mina fina kusiner, Tamara, Solle, Celine, Paulina, Eduar. Bästa Steffy. Min bror och fru. Martina. Sist men inte minst - Världens bästa Lillasyster. Det var verkligen en fröjd för ögat att se dig så vacker och lycklig.Ja nu glömmer jag säkert hälften. Men ja även alla svenskar som med sitt glada humör. Fler bilder kommer.
image279

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

hejsan (: Hur får man en bild så där som header? Som du har högst upp? :) skulle vara supershysst med lite hjälp :) Kram

Postat av: Lisa

Okey :) Men det är ju tanken som räknas :) Hi. Tack ändå :) Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 13:19:58
URL: http://lisalisi.blogg.se
Postat av: Anonym

du är verkligen vacker :)

2008-03-29 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback