1 advent

Nu är den här, på riktigt. Julen alltså. Ikväll ska jag hämta mitt julpynt och fixa till lite hemma. Fan vad deprimerande. Jag förstår verkligen varför siffran på antal självmord ökar under julen.

Titta vad jag hittade.

15 dec 2006. 00:29
Just nu hänger jag över räcket, precis som Leo gjorde i Titanic.
Jag är så lycklig.
Alla tårar.Brustet hjärta, Ångest och svek.
Jag gör om allt igen. Bara för att känna såhär.
Det finns en Gud. Det har jag aldrig tvivlat på.
Jag tvivlar på nu är om jag verkligen är värd all lycka?
Det känns som om bubban spricker snart och det hoppar fram en dvärg som skrattar och pekar på mig. "Haha, gick du på den"
Jag nyper mig om och om igen.
Detta är min verklighet.
Och jag har bestämt mig för att jag förtjänar den.

I`m the queeeeeeeeeeeen of the world.




mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback