But my smile still stays on

Jobba bör man, annars dör man. Eller hur var det nu? Har för mig att man ska äta någon gång också. Jag har noll aptit och då är det illa, vill jag lova. Jag är liksom den som slickar tallriken och får jag bara in huvuvet i grytan slickar jag även den ren. Just nu är det massor i skolan. Jag måste tänka på låten "Show must go on" och prestera för fan. Världen har inte gått under. Bara min egen. Men utanför mitt fönster är allt sig likt. Jag kan sitta och betrakta andra människor och önska jag vore dem. Men så kan man ju inte heller tänka. Alla bär sitt eget kors och jag vet att många skulle vilja byta till mitt liv. Iallafall ha min familj och mina vänner. För det är bland det finaste jag har.
Familj, vänner och min rumpa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha där fick du mig att skratta=) det var gulligt avslut på det inlägget.. hihih

2008-11-26 @ 20:44:41
Postat av: Prissi

:)

2008-11-26 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback