Ett litet skratt

Jag sitter och skrattar för mig själv. Smygskrattar åt dLo. Hon är så jävla rolig och säger massa skit som man sen går och tänker på och skrattar åt. Människor frågar vad som är så kul, men det blir aldrig lika roligt när man återger historien. Som nu sitter jag och skrattar åt att hon igår slängde ut sig att hon saknar Denis.
- Men han dog ju i kriget
- Ja, jag vet. Det är därför jag saknar honom.
- Hur dog han?
- Han trampade på en mina.
- På väg till toan eller?
- Ja, precis.

Alltså Denis är hennes påhittade jugge pojkvän dög under kriget och även dog där.

HAHAHA. alltså ni ser. Ni tycker detta är bara fånigt. Men om ni är på plats när såna här dialoger utbyts slår det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback