Så här är det

Jag har tappat mitt internet, som en sann blatte skulle uttrycka sig, och därför har jag inte kunnat uppa. Men Lillasyster åkte hem idag och det var jättejobbigt. Nu är det helt tomt. Vem ska jag skeda med i sömnen nu då? Men vi har haft jätteroligt. Verkligen. Fest hela helgen. Jag som snart är 30 pallar ju inte riktigt trycket och idag känns det som om jag blivit våldtagen av en kamel, ridigt på en elefant över Anderna och slutligen simmat över Atlanten, med en åsna på ryggen. Igår hade vi en riktig skön söndag. Först en fet hamburgare in i käften och sen massa shopping, rolig disco bowling och fika i djungeln typ. Men idag är det måndag. Ny kurs har börjat. Jag sitter på jobbet och vill att dLo ska komma hit och skjuta mig långsamt, hur nu det skulle gå till.

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback