SICK

Idag såg jag det sjukaste jag sett på länge. Jag tog tåget mot Norsborg (inte relevant) och föraren sa "Dörrarna stängs". När dörrarna var ca 10 cm från att stängas kommer en människa inflygandes. Hon liksom hoppade in med kroppen i sidled och hann precis in i tåget innan dörrarna gick ihop. Alltså det gick så jävla snabbt att alla drog efter andan. Det var som hämtat ur en Matrix film. Nej nej, det är inte över än. Vet ni vad det sjuka var. Det var en gammal tant. En abuelita. En mormor. Jag var i chock och kollade på henne tills hon gick av. HELT SJUKT!









Kommentarer
Postat av: Yasmin

HAHAHAHA JAG D-Ö-R.

Eller nej, ingen dör ju av garv, men du förstår. Hahaha fan att jag missade det.

2008-11-08 @ 01:21:33
Postat av: Prissi

HAHA... nä men alltså jag DOOG av garv när hon gick av. Jag nästan dog iallafall. :)

Postat av: Lillasyster

Vad skulle du göra i norsborg?

2008-11-08 @ 13:32:03
URL: http://lisvesita.blogg.se/
Postat av: Simon

men gamla kärringar är heta fan. skulle inte banga.

2008-11-08 @ 23:19:20
URL: http://ziimon.blogg.se/
Postat av: Prissi

hahaha. Ja 60+ är vilda har jag hört.

2008-11-08 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback