It´s my party and I cry if I want to

Har känt en klump i magen hela dagen. Tänkte att det var bara den vanliga ångestsöndagen som infann sig men inte för så länge sen kom tårarna. Bara sådär. Jag vill inte berätta vad det är men jag kan säga att jag saknar Lillasyster och jag vill att du ska komma hit NU. Min älskade Lillasyster. Som är precis som jag fast mycket bättre. Min fina syster som förstår precis allting och som alltid står på mig sida. Jag tror aldrig någon kommer att kunna ta din plats. Du är den som jag älskar mest av allt. ALLA kan dö, men bara du aldrig fattas mig. Om du någonsin skulle försvinna så svär jag att jag inte skulle kunna fortsätta leva. Du är min andra hälft. Och jag behöver dig här. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback