Rehab

Det här har varit en riktig rehab - helg. Eller en vit helg kanske man ska säga. Igår träffade min Julis som var snyggare än någonsin. Vi fikade och snackade en massa jävla skit. Med Julia kan jag verkligen prata om allt. Och det bästa är att jag kan typ prata om min lilltå och hon lyssnar med sådant stort intresse. Hon ger råd och tar mitt lilltå-problem på blodigt allvar. Allt är viktigt för Julia. Dessutom får man värsta självförtroendet efter att vi träffats. Vi kan verkligen konsten att peppa upp varandra. Så här kan det låta.

- Men du är ju så jävla sjukt snygg.
- Näää, nu överdriver du!
- Neej Priscilla. Jag gör verkligen inte det.Du har något som ingen annan har och din skönhet är så påtaglig (Här låter hon jävligt övertygande)
- Njaa... jag vet inte. Tycker du det?
- Men jaaa.... Alla här inne stirrar ju på dig för att du är snygg. ( eller för att min gylf är nere)
- Va? Gör dem? Oj, jaa kanske de gör. Ja joo, jag ser ganska bra ut ju.
- Ja! Kolla bara på dig. Du är snyggast i universum. ( Vi vet båda två att hon överdriver)
- Ja! Jag är jävligt snygg då. Meeen duuuuu då ? Du är ser ju ut som en modell, alltså kolla på din stil, din personlighet. Alltså du är den bästa jag vet.
- Vaaaa? Nääää, jag är ganska tråkig...

OSV.

Haha. Jobbiga tjejer va?
Men iallafall så hade vi det jättemysigt. Och sen åkte hon hem. Och då fick jag en kram och blev lite ledsen.
Senare åkte Rubie och jag in till dLo och hennes syster och hade en riktig tjejmiddag, helt spontant sådär. Sååå god mat!  Vi hade skitkul och garvade åt massa "Shawn the man" klipp på Youtube. Eller så ska jag säga vi doooooooooooog av garv som alla blattebrudar säger. Jag säger som Shawn säger. Ingen dör av garv. Ingen har gjort det och ingen kommer att göra det. Fan va trött jag är på det uttrycket. Man hör det jämt. Och det förvånar mig inte om jag själv använt det. Så nästa gång jag säger det, spotta mig i ansiktet. Ok?

Okej, men nu ska jag fortsätta städa och plocka här hemma.
Ha en riktigt skön ångest-söndag.
PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback