Try me

Jag vill bara påpeka för er som kommenterar och menar att ett VG inte är något att hurra över. På högskolenivå så är ett VG det högsta betyg du kan få. MVG existerar alltså inte. Jag vill även påpeka att det inte är lätt att få ett VG. Man måste vara lite av ett geni, och det är tydligen jag. Haha. Och till Alex vill jag hälsa att om jag ändå kunde svälta mig själv. Satt igår och beklagade mig över allt jävla skit jag äter och hur dåligt inflytande mina vänner har som får mig att fika flera gånger om dagen. Så svält är inte aktuellt. Sen vill jag tacka för de kommentarer om att jag är ful. Jag kanske är ful men jag är fan så mycket snyggare än dig som tar dig tiden att trycka ner en annan människa som aldrig har gjort dig något. Det där kallar jag fult. Aja, ha nu en riktigt bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Yassi

Jag blir så jävla förbannad när jag läser ditt inlägg. Hur fan orkar folk sitta och trycka ner andra konstant? Då mår man fanimej inte bra i huvudet. Skit i alla haters Prissi, du vet att du är både intelligent och KATTIG som jag skulle uttrycka det haha ;) Jag vet hur det är med elaka kommentarer, men det är bara sådant som människor med noll självförtroende sysslar med bara för att må bättre själva. Avundsjuka bitterfittor. ANDAS YASSI, ANDAS.

2008-10-25 @ 13:59:24
Postat av: Prissi

Haha.. yassi andas! Det är lungt. Jag är så jävla van vid påhopp. Innan stängde jag ner bloggen varje gång jag fick elaka kommentarer men nu bara försöker jag få det att rinna av mig. Vi har trots allt yttradefrihet i Sverige så folk får tycka vad de vill. Jag skulle dock aldrig kunna vara så jävla elak och gå på en människas utseende och dessutom lägga tiden på att precisera exakt vad som är fel. Det är klart att jag ibland tänker...ÄCKLIGA JÄVLA FITTOR RUTTNA I HELVETET HOPPAS NI FÅR HERPES. Men för det mesta vänder jag högra kinden till. Haha.

Postat av: Anonym

Du är fan inte ful någonstans. Du är söt, snygg, vacker, sexig vad du vill =) men det vet du säkert redan om! Puss

2008-10-25 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback