I´m sick

Jag har en diagnos på mitt nuvarande tillstånd. Jag har drabbats av skrivkramp och med tanke på att jag imorgon har deadline på ett repotage så säger jag - WHYYY GOD, WHY?
Jag tackar för alla komplimanger för min nya hårfärg. Jag älskar den. Har varit blond i flera år och behövde verkligen något nytt. Två killar har dock sagt att jag såg bättre ut i blont. Varav en tycker Linda Rosing är snygg och det säger ju i princip allt. Sen har vi ju männen som inte ens märker att jag numera är brunett. "Va? Var du blond innan? Har jag inget minne av"  Snart åker jag hem till mitt Osby för en praktik. Har jävligt blandade känslor inför hemkomsten. Men min mamma behöver mig mer än någonsin så det är ganska bra tajmat att åka hem.

Fan alltså jag vet inte om jag bara befinner mig i ett konstigt skedde i mitt liv. Men jag känner starkt för att lägga ner denna skiten. Kanske beror det på det ökade antal i läsare eller för att det skrämmer mig att folk som vill mig illa tar del av mitt liv. Till exempel så förstår jag inte varför i hela friden du som sitter i Kista läser min blogg. Jag vill inte ha dig nära mig överhuvudtaget. Men sen så är det ett så himla bra sätt att hålla vänner uppdaterade om vad som händer.
Jag vet inte. Får tänka lite på det.

Ni får ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Jag känner också som du ibland. Men på ngt sätt vill jag inte förlora alla inläggen jag skrivit. Jag har också nån jävel från kista som e inne på min blogg hela tiden och nån från gbg och norsborg som konstant e inne på bloggen min. Man undrar ju....

Postat av: mirna

Jag tycker att du e fin (blond not blond) för det är ändå din insida som räknas tycker jag. Kram

2008-09-22 @ 15:07:16
Postat av: Prissi

mm.. verkligen! Men hon från kista fattar jag bara inte hur hon har mage att snoka här.

2008-09-26 @ 12:19:12
URL: http://priscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback