OH BOY

Min vän K har ju fått barn.Har försökt fixa en dejt med henne typ i två månader men stackarn har försvunnit från jorden. Idag när hon äntligen svarade på msn kunde jag inte låta bli att uttrycka min besvikelse. Varpå hon skrev så här.


"kolla..... jag har ett spädbarn...+jag ammar inte ok.,...jag svarar när jag kan. jag pumpar ut min mjölk.... men du förstår inte för du har inte dessa problem .....du har massor dötid det har inte jag...synd att du har kännt dig besviken men det var aldrig min mening....."


Jag känner så här.....kjdösägjeopt u39uOPR ÄJEK<ÄJF ER3 I<O FJKSDGJKIZ<JKLÖjä!!!!


Ajaa... nu ska jag sova lite.
Precis som jag berättade för K, så är jag helt slut

.Jag har så mycket dötid att jag just nu praktiserar på en dagstidning i Skåne. 8 timmar framför en dator där jag på nåt sjukt sätt ska tillämpa allt det jag lärt mig under min utbildning. VISA FRAMFÖTTERNA så att säga.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback