Ojdå

Jag målade precis mina händer och armar med vit målarfärg. Snacka om befriande känsla. Nu låter jag störd. Men jag tycker det är befriande att göra saker som man egentligen inte ska göra. Alltså nu menar jag inte att det är befriande att snorta koks för att jag vet att man ska göra det. Fast det kanske är befriande, vad vet jag. Men att göra saker som man bara inte gör. Jag målade mig med rött läppstift över hela ansiktet vid ett tillfälle. Satte mig i soffan, skrämde slag på min stackars mor och gick sedan och tvättade bort det. Vi har fortfarande inte pratat om det. Mamma och jag.
Som tur ska ljuvliga Julia plugga till nån form av psykolog så jag kommer få hjälp för det här, för eller senare. Och vet ni vad det bästa är. Det kommer vara gratis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback