Trött som fan

Haft en bra dag måste jag säga. Gjort en intervju med världens coolaste polis som hatar sitt jobb och tycker det bästa med att vara polis är att man får köra fort. Sitta och skvallra med en polis på hennes arbetsplats är inget man gör varje dag. Hehe. Okej, jag ska väl nämna att jag känner henne sen innan. Annars så har jag fikat och fikat och fikat. Nu sitter jag här med nytvättat hår och vatten i öronen. Ska skriva lite på intervjun när man väl har det färskt i minnet. Har förresten en riktigt bra kamera hemma över helgen. Lånad av skolan för mitt skolarbete men självklart fotar vi allt annat som rör sig. Här kommer lite ur denna dagen. Sov gott och var rädda om er.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback