closer baby, closer

Jag är så jälva nervös inför imorgon. Varför får ni inte veta nu, men imorgon på kvällen får ni. Jag kanske åker utomlands snart. Så ni vet. Men bara kanske. Om saker går som jag vill. Men först har jag lite att reda ut här hemma. Det känns i hela kroppen att jag inte träffat min lllasyster på länge. Jag fikade med världens bästa Henke idag. Han är så jävla kass och släpar mig runt heeela Stockholm i tio cm klackar. Men vad kan man begära av två Osbybor i jakt på ett fik i huvudstaden. Hur svårt kan det vara liksom? Tills slut hamnade vi rätt och ingen var gladare än mina två små fötter.
Jag har inga bilder att visa upp. Ska vi lägga upp en låt kanske?

SKöööööööööön låt!
Eller hur Sandy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback