Elvisp

När hjärtat är så glatt att det vill hoppa och skutta ut ur kroppen kan det liknas vid en elvisp säger Lillasyster.
Mmm, så är det nog
Jag vill ha ett sår på mitt knä. Ni vet ett sånt där man fick när man var liten och sprang och skrappade i knät i asfalten. Då la man ett plåster och gick vidare med sitt liv. Jag vill ha ett sånt sår. Det skulle vara snyggt till en tajt svart klänning och en par grymma high heels. Sotade ögon. En cigg i handen och det där skrapsåret på vänster knä. Lite så där cocaine chic. Visst? Annars så kom jag nyss från jobbet. Det gick snabbt idag. Nu är våren här. Usch, man vågar knappt säga så av rädsla för ett snöoväder imorgon. Men visst njuter vi? Igår fikade jag med dLo och Rubie och det var så mysigt så mysigt så. Annars så stör jag mig ganska på mycket på diverse människor. Men Gud vad tjejer blir snyggare på våren. Inte jag då. Jag är snygg året om. Förutom när jag har mens. Och nån depression av något slag. Nu lägger jag upp lite bilder från helgen. Puss  HAJ.


Varken Sophie eller jag blev skitbra men va fan gör det när Sandy och Anna blir bra.




Kommentarer
Postat av: saris

Du är alltid skitsnygg Priss!

Postat av: Prissi

Du är för snäll saris! :)

2009-04-16 @ 00:47:14
Postat av: ---;--@

Men shit va bra du ser ut!

Du får gå runt och undra vem jag är ;)

kanske kan slisk ragga på dig i skolan.

Ciao

2009-04-16 @ 03:49:28
Postat av: Anonym

Drama center brudarna

2009-04-18 @ 16:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback