HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag måste bara berätta!
Jag var på Josefinas - Djurgården.
Så ska jag fram till baren och beställa nån form av dryck.
Ställer mig upp, rättar till byxan, slätar till blusen och går fram på mina snygga pumps.
Självsäkert strutsar jag fram till baren, håller huvudet högt, nästan för högt.
För jag missar en liten ramp (fan ta dig som byggde stället) och jag faaaaaller fram.
Alltså pladask på magen fram. Det enda airbag jag hade var typ inlägget i bhn och tacka Gud för det.
Jag reser mig fort som fan. Samlar ihop mitt shit. ( som ligger över allt och jag hör hur hela svenska folket drar in andan)
Ställler mig vid baren och beställer min dryck.
Bartendern tittar förskräckt och frågar om det "gör ont?"
Näää, jag känner inget. Det går inte att känna något när man är sååå förnedrad att man vill hämta en spade och gräva ner sig själv. På plats. Tills slut kunde jag inte hålla mig utan började gapskratta. Och då äntligen fick ALLA skratta. Och vi skrattade och folk frågade "hur gick det" och vi skrattade vidare.


 

Jag bjuder på detta !

Kommentarer
Postat av: mirna

hahahahaha jätte roligt prissi, ser dig in my head hur du skrattar åt ditt fall :) snyggt jobbat gumman <3

2009-08-13 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback