Om du lämnade mig nu

Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat som jag varit med förut nånstans.
Jag antar det fanns nån du skulle ringa om jag inte fanns.
 
Okej, min kamera dog så jag måste bevara detta minnet med ord. Fan vad vi har ätit. Vi åt för kung och fosterland och lite till. Köpte en ny outfit bara sådär. Konstaterade att min inte dög när jag såg R.s nobel (pristagare) dräkt. Så som en rutinerad sthlmsbrutta som man är, drog man liksom in lite här och var och slängde ihop nåt som flashigt. Sen så åt vi och vi drack. Och vi åt och vi drack. Går inte en låt så här??

Vad ska jag skriva.?

D e t f i n n s i n g a o r d l ä n g r e m e n j a g k o m m e r a t t f i n n a d e i g e n s o m j a g a l l t i d g j o r t.


Så där skriver jag bara när jag har ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback