80 talet var en fest

Hej min älsklingar, hur mår ni?
Jag är hemma i mitt Skåne för att fira jul med the family. Bilade ner med ett Osby gäng och så fort vi var inom Osbys gränser satte julkänslan igång. Det blir ju en vit jul och det bidrar mycket. Nu när jag är hemma kan jag äntligen ladda upp lite bilder. SÅ jag tänkte uppdatera er om 80 tals festen jag var på som vart sååå jävla kul. Alltså jag är helt off för temafester. Jag vet aldrig vad jag ska ha på mig och när man är på fest vill man vara fin och inte klä ut sig att man blir ful. Men alltså det var så jäkla kul att se hur alla verkligen ansträngde sig. Något som är jävligt sorgligt är att jag inte köpte hem något nytt plagg för denna tillställning. Allt kommer direkt från min garderob och det innebär att jag har en del 80 tals kläder tydligen. Faan, 80 talet var så jävla färgglatt. Hade verkligen velat uppleva det mer, framför allt för all kul musiks skull. Jag satt ju i en barnvagn under mitt 80 tal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄÄÄÄR SNYGG!

2009-12-25 @ 15:50:27
Postat av: Dilavab

Hot hot hot it's all that i can say

2009-12-25 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback