Tack 2009

Jag vill minnas det fina och det goda i det år som snart tar slut. Ett år fullt av skratt och gråt. Men när det nu avrundas och eftertexten rullar på har jag ett leende på mina läppar. Jag vill först och främst tacka Gud för att han gett mig hälsa och liv . jag vill tacka honom för hans tålamod. För hans villkorslösa kärlek. För att han älskar mig. Idag, imorgon och förevigt. Jag vill tacka min underbara familj. Mina roliga och söta föräldrar som alltid ser till mitt bästa och är världens bästa. Min underbara undebara fantastiska tuffa roliga vackra Lillasyster. Utan dig skulle jag inte ens finnas. Du är mitt allt. Du har varit min klippa under hela året och jag har lärt mig massor av dig. Vi sa att 2009 var vårt busår och det har det verkligen varit. Min klippa nummer två. Babe. Ebbe, min bästa vän. Vad vore jag utan dig min stiliga kurdiska prins. Tjejen som gifter sig med dig är one lucky bitch och jag ska vara tärna på bröllopet vare sig hon vill det eller inte. Babe. Jag har inga ord för vår vänskap. Den är rolig, lojal och helt fantastisk.

Bästa under 2009

- Turkiet resan med mor
En helt amazing resa med mamma, kusiner, Lillasyster och vänner
- Spotify
Alltså awsome. A W S O M E
- Vaccinet mot pigflu
Tack för den svenska staten
- Mitt nya jobb
Mashala vilket jobb. Nya vänner, nya intryck, nya perspektiv. Inget man kan får nog av.
- Party
Alltså fifan vad jag har varit i svängen i år. Festat, dansat, ramlat och stuttsat upp igen. HAHA yasssssssssss.



Haha. Alltså jag vill inte ljuga för er. Detta året har varit väldigt tufft. Jag har stått på kanten flera gånger och fått bygga upp mig själv från scratch. Men jag har haft sån tur för att jag har Gud och en underbar familj och vänner som hjälpt mig tillbaka. Allt blir bättre nu. Det är på rätt håll nu. Jag är lycklig.


Jag måste nämna honom.
Han som Gud sänt till mig som ett galet plåser på såren.
Han som har läkt mig och tänt en låga som varit släckt i flera år.
My love.
By your side.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback