A quien le importa - Orka bry sig!

Alltid när den här låten spelas så grabbar jag tag i närmaste pryl som får agera mikrofon och sjunger halsen av mig. Denna låt stämmer så jävla bra in på mig och den har alltid gjort det. Här kommer en liten översättning så att ni kan sätta er in lite bättre.

 

Människor pekar på mig, talar bakom min rygg, om inte fan bryr jag mig om det.
Vad gör det, jag är så olik dem. Jag är ingens. Ingen äger mig.
Jag vet att de kritiserar mig. Säkert hatar de mig också. Avundsjukan tar över och de fascineras av mitt liv.
Varför är det så? Ja, inte är det mitt fel.
Mitt öde, väljer jag själv. Det öde som passar mig bäst väljer jag,
Orka bryr sig om vad jag gör, orka bryr sig vad jag säger. Jag är sån. Så kommer jag alltid vara. Aldrig kommer jag förändras.



ALDRIG!
...och tro aldrig att jag kommer att bry mig om vad folk talar bakom om min rygg. Människor har snackat skit om mig i 23 år och inte fan kommer jag börja bry mig om det nu. 

Kommentarer
Postat av: dLo

och aldrig ska du ändra på dig, du är underbar som du är...Me löööve you och alla andra kan ta E4:an

2009-02-14 @ 00:04:26
Postat av: Lis

YOU GO GIRL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback