Äntligen klar

Både med plugg och jobb. Haha, i början av mitt pm vart jag så jävla noggrann och precis "Shaft menar att de aspekter som de sekulära forskarna tagit ställning till..." i slutet lät det mer så här "Shaft gick in lite på buddismen, lite på hinduismen och andra grejer. Han gick lite på allt, så att säga. Eller inte allt. Men typ"
Aja, imorgon får vi se om allt slit var förgäves. När jag kom hem så mötes jag av ett tiotal indier som spelar någon form av brännboll i trappuppgången. Medelåldern var väl runt 35 och alla inväntade snällt att jag gått förbi innan spelet satte igång igen. Först vart mitt försvenskade jag lite chockat men sedan blev jag glad över att människor vågar bryta mot vardagstristessen. Så det var en trevlig upplevelse, förutom currydoften. 
Vad gör man när ens vänner ligger och samlagar med sina pojkvänner? Jo, man plattar håret och klipper tånaglarna.


Gael Garcia.
Me Lajki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback