Fjeisfjais

Vill informera alla om att min mamma har skaffat vad hon kallar Fjeisfjais, alltså Facebook. Än så länge har hon två vänner, Lillasyster och jag. På sin profilbild posar hon med sin kille, min far. Ehm... jag har ännu inte bestämt mig för vad jag tycker om detta. Älskar att hon heter Leyla och inte Lila, som är den rätta stavningen på hennes namn. Tjaa, Leyla låter lite mer internationellt I guess. Jag sitter just nu i detta ögonblick på jobbet och pluggar. Seg söndag verkligen.
Jag återkommer.

Kan inte ni bli vänner med min mamma på Fjeisfjais?
Leyla Varela Henriques
Kom igen nu. Vill ju göra henne glad.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahah hon vill inte hete Lila för att folk skrattar år hennes namn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback