Ett sant nöje

Min Rubie bjöd mig på sushi nyss och det var så underbart gott. Jag älskar sushi och jag är så glad att jag åtminstonde har en vän som jag kan dela det med. Jo just det, Isaac också men du är så sällan här ju. I allafall så är Rubie så gullig när hon liksom väntar in mig när hon äter för snabbt. Hon slutar äta och väntar tills jag har samma antal bitar som hon har och så sätter hon igång igen. Hon lämnar alltid två bitar kvar till mig och ger mig all ingefära. Det är ett nöje att käka sushi med dig min pärla. Är på jobbet nu.  Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: saris

Hm. Alltså, hur smakar sushi egentligen? Jag har aldrig vågat prova! Fast jag vill. Lite. :)

Postat av: Prissi

Sara: SMAKA! många säger antingen älskar man det eller så hatar man det. Men det stämmer inte för att man kan lära sig att tycka om och uppskatta sushi. Man får börja försiktigt och efter ett tag börjar du känna sug efter det och då är du FAST. Jag tycker det är fint att kunna äta sushi. Sofistikerat liksom. Jag har precis lärt mig att käka med pinnar. STOLT!

2009-01-29 @ 00:34:24
Postat av: saris

JA! Det är liksom det jag också vill kunna. Vara sofistikerad. Och käka sushi med pinnar. MÅSTE TESTA!

2009-01-29 @ 20:35:46
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback