Freaky fucking friday

Buenos dias. Ja iallafall fall för mig. Nu har jag varit och tagit mina sista blodprov och det känns ajib skönt att låta mina ådror vila lite. Har precis käkat frulle och tänkte traska iväg till plugget för en inlämning. Den sista journalistik delkursen är avslutad så nu kan man bara slänga alla jävla papper och anteckningar. Det ska bli skönt att börja med något nytt. Lillasyster brukar ibland snacka om att hon känner sig som min skugga. Det tycker jag är ganska bisart med tanke på att hon är den som coolast av oss båda. Den som vågar, tar för sig, skriker och gapar. Saknar dig.



Jag fattar ärligt talat inte vad hon snackar om. Vaddå skugga? Vaddå att jag alltid är i centrum? Bullshit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback