Jag orkar och pallar dessutom

Tjäna fan vad jag just nu är slut som artist. Den här typen av yrke som jag har ägnat mig åt hela dagen tar verkligen kål på mig. Har legat i koma ett par timmar och bara återställt min kropp. Haha, nu låter det som att jag horat mig hela natten. Skulle i för sig behöva cashen men det är så satans kallt ute och jag tror inte ens torskarna vågar sig ut. Haha, ni vet att jag driver, elleeeer?.
Vad jag har gjort får ni kanske se om ett tag. Annars så står lillasyster , Ville och fina kusinen Solle (fan vad jag älskar att ha henne här) och fixar ihop våfflor. Pappa städar och mamma sympati däckade med mig och sover vidare.
Jag saknar dig.

Jag, just nu. Man kan tro jag fått nåt starkt uppkört någonstans men det är bara jag som är trött.





Solle & Me


Gullplutten Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback