Nu är det faktiskt så här

Jag fick en kommentar nyss, anonym så klart. "Vad fin du är faktiskt", vilket är en komplimang, tack för den, många tack. MEN alltså jag har jävligt svårt för ordet "faktiskt" som jag anser vara nedvärderande. Helt sjukt konstigt egentligen för det är bara ett ord men jag tycker att i de flesta fall som man använder sig av ordet faktiskt så får det en lite negativ klang. Tycker ni inte?
Vad fin du är faktiskt. Det tar tar jag lite som att personen i fråga på ett eller annat sätt uppfattar mig som ful och när denne person såg bilden tänkte den, hmmm mjaa hon var ju faktiskt fin, konstigt jag som trott att hon är ful. Jajaaajaaa, nu låter jag fett paranoid men visst håller ni med mig lite? Faktiskt, är faktiskt inget bra ord.


Jag är fortfarande nästan sjuk.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är precis likadan!!

Postat av: Anonym

det är bevisat att när nån säger faktist eftr en menning så är det oftast lögn

"var du me henne igår?"

jag va faktist inte det,

det är en förlägning av svaret som gör att man hinner tänka på vad man ska säga sen



det är faktist sant :)

2009-01-21 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback