Shololo bitches

Jag mår lite bättre nu när läkaren tafsat på mina bröst och jag fått bekräftat att inget är fel där iallafall. Nu väntar hundra blodprov. Men det känns bättre iallafall. Annars så har jag haft en ganska bra dag. Fast jag bråkade lite, men det hör till vardagen. Jag och dLo är bäst på redigering. Fan vad värdelös jag känner mig. Dlo gör allt och jag försöker lära mig Facebook, haha. Jag har iallafall tänkt lite i all despo och kommit fram till att jag ska minsann sluta vara en sån jävla banger och verkligen våga mig ut i livet. Alltså jag vet ju att livet bara väntar på Prissi. Kolla bara bilden där uppe. Den säger i princip allt. Det här är lite som en ny chans. Som en tankeställare och om allt går bra, då ska ingen stoppa mig. Jag ska bli en positiv jävla människa som läser ut sina böcker och köper hem frukt och sånt.

Kolla bara vad färgglad och positiv jag är här. Älskar denna bilden. Den utstrålar lycka! Visst?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men är du verkligen lycklig ?

2009-01-09 @ 00:02:07
Postat av: Anonym

Va e d som händer, du e jättefin

2009-01-09 @ 11:04:02
Postat av: Prissi

A1: Ja, det är jag. Vissa delar i mitt liv är jag mindre nöjd med. Men jag är lycklig ändå.

A2: Tack.:)

2009-01-09 @ 11:06:19
Postat av: Lillasyster

Helt jävla underbar!

Postat av: Emma

Jättesöt! <3

2009-01-09 @ 15:28:19
URL: http://skarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback