SNORUNGE

Precis kommit hem från en lång fika med mina favoriter. Har kännt mig så jävla snorig hela dan och fett jobbig som drar in snoret upp i hjärnan hela tiden. Det har allvarligt talat känts som om mitt huve ska sprängas och en tsunami av snor ska drabba Sverige. Jag snyter mig hela tiden men ärligt talat hur porrigt är det inte när man snyter sig framför människor, jag vägrar fan göra det.  Jag har aldrig fattat hur människor har mod till det dära. Dra fram ett papper och riva av PFFFFFFFFFFFFFFFF och sen då? Vad fan gör man med pappret. Kastar eller viker det och lägger det i fikan?. Äh, va fan jag drar upp det i hjärnan istället. Snälla Gud låt mig få andas genom åtminstone en näsborre och inte genom munnen. Jag ser lite retard ut nu serru. Men annars har det varit en bra dag måste jag säga. Nu tar jag helg. Jag ger er tillåtelse att göra det samma.


Kommentarer
Postat av: Lis

Alla vill juh kolla på snoret innan man kastar det!

Postat av: Emma

Tadaaaa, tavlan är klar! - Var är min kladdkaka???

2009-01-23 @ 22:02:16
URL: http://skarp.blogg.se/
Postat av: Prissi

Emma: Jaaaa, men jag får se den. Sen bakar jag din kaka.



Lis: Du umgås med sjuka människor

2009-01-24 @ 00:36:51
Postat av: Emma

Meeen, får jag ingen kaka om den inte är tillräckligt fin eller? :P

2009-01-24 @ 01:57:09
URL: http://skarp.blogg.se/
Postat av: Prissi

Emma: Jo det är klar du får. Du får kaka oavsett, det är smaken som kanske skiljer sig.

2009-01-24 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback