Hakuna matata

Jag går och lägger mig runt fyra på morgonen, sätter klockan på sju och tror på fullaste allvar att jag ska ta mig upp och tvätta. Ibland tror jag att jag lider av nån slags tillfällig hjärnsläpp och under dessa stunder tar såna här beslut. På tal om absolut ingenting så har jag de senaste dagarna kännt en slags uppskattning till livet. Ganska stört för jag whainar jämt, men jag har lärt mig ett sätt att stöta bort negativ energi och då drar jag automatiskt åt mig positiva människor och roliga oväntade saker händer. Jaa, i januari!  Jag ser iallafall sjukt mycket fram emot Lillasyster visit. Jag bara älskar att ha henne här, se henne runt mina kompisar och bara att hon smälter in i min tillvaro. Annars så fixade jag mina fötter igår. Jag tycker det är sjukt porrigt med röda tånaglar och det typ pirrar till varje gång jag ser dem. Jag tänkte på den här egofasen jag är inne i. Skulle det vara okej om jag lägger upp bilder och pekar på allt vackert på mig själv. Eller skulle det vara för osvenskt för att kunna hantera? Äsch, får se hur jag gör. Just nu njuter jag av att träffa Sandy Baby oftare och ja bara av att finas till. Snacka om att jag i princip kan göra vad fan som helst. Vad fan jag vill. FUCKING LOVELY.

Kommentarer
Postat av: sara

Do it. Man måste boosta sig själv!

Postat av: d

http://www.anderssonsahlin.se/vardagsliv/1576-golddiggern-forsokte-rana-mig/!!!! lite mer boost till dig..läs o le

2009-01-22 @ 15:47:26
Postat av: Sara SH

Hej Prisciii, jag blir paff när jag läser din blogg de senaste dagarna, är såå glad för din skull bruden, du förtjänar varenda en vackra detalj du upptcäker hos dig själv, påpeka det hur många ggr som helst här, som den förra sara skrev, boosta dig själv, du ska vara stolt hur bra du klarade en jobbig tid på så kort tid..Jag blir jätte glad för dig

Hoppas vi ses i skolan snart

2009-01-22 @ 21:10:42
Postat av: sandy baby

Tack för att du räddade mej idag från hissen.

Det var inte ett dugg skrämmande men hade nog ingen lust att övernatta där ändå :)

2009-01-22 @ 23:21:49
Postat av: Prissi

Sara: Nja, jag tror inte det jag är klar än med min jobbiga tid. Eller jo det är jag nog. Det handlar nog bara om vilken inställning man har. Så kul att se dig med stumpan. Du är fin som alltid. Jag blir liksom blyg inför dig, jättelustigt :) Hoppas vi ses snart.



Sandy: Jag räddar dig varje dag om du vill



2009-01-24 @ 00:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback