ÅNGEST

Nu ska jag betala räkningar och alla vet ju hur man mår efter det.
Vet ni? Tänkte att jag skulle berätta lite mer om mig själv. Jaa, jag vet. Jag skriver i koder många gånger och visst får man känslan av att man inte känner mig alls? Jag vet! Jag får samma känsla när jag kollar mig i speglen.
Så jag tycker att ni ska skriva lite om vad ni är nyfikna på så ska jag skriva ihop ett litet inlägg som förklarar mitt förvirrade jag. Jag bara ääääälskar anonyma kommentarer. Lovelovelove. Så bara fråga på!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man nån chans på dig?

2009-08-01 @ 23:25:58
Postat av: från retoriken

Jag gillar att läsa om din vardag Priscilla. Om tankar och funderingar

2009-08-01 @ 23:26:43
Postat av: Anonym

Jag mste säga att jag har ingen koll på vad du gör/jobbar med. Eller om du har nn pojkvän. Jag undrar vart från Skåne du är

2009-08-02 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback