Hai

Jag hinner inte skriva för att jag måste lägga mig ner och vila mitt feta arsel som varit och ränt på stan i ett antal dagar. Jag sover numera med smink för att jag är så satans sliten när jag kommer hem att jag typ däckar stående. Britney var skitbra! Värsta showen. Och jag träffade min barndomsvän Martina utanför Globen. Bara sådär. Helt otippat. Det var kul. Annars har jag ätit så jävla mycket sushi och så har jag och Lillasyster minglat med K, ätit glass med Rubie, Partat med Sandy, Myspysat och mått bra. Nu åker hon hem och jag vill ta mitt liv.
















Denna bilden heter - Pippi på sprången.
Lillasyster kallar ju mig Pippi och har alltid gjort. Jag vet inte varför. Ska faktiskt fråga henne nu,
Hon svarade: Javeäne (jag vet inte, skånska)








Min vackra och underbara Lillasyster. Hon som är precis som jag, fast mycket bättre.
Det har varit så sköööönt för hjärtat och själen att ha henne här. Det är när jag har de nära mig som jag inser hur ensam jag egentligen är här uppe.



I´m loving it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback