Jag är en levande pepparkaka

Hej mina vänner, jag har inte bloggat på över en vecka och jag har världens bästa ursäkt. Jag har nämligen haft fullt upp med att ligga på en solstol, klunka kallt vin och badat i saltvatten. Jag har haft det helt underbart. Jag önskar att jag kunde berätta exakt exakt vad jag har haft för mig. Men det blir för långt. För underbart. För galet. Jag kan bara konstatera att jag upplevt konstant lycka i en hel vecka och vet ni!. Det känns som om jag landat. Efter en knölig flygfärd med massor av turbulens, dålig mat och jobbiga medpassagerare har jag äntligen landat. Och vilken jävla landning.
Jag ska välja ut de finaste bilder och lägga upp. Den jag åkte med ska förbli hemlig. Men kommer ni ihåg att jag berättade om T ? -  T finns. T gör mig glad.

T hjälper mig att landa varje dag.
Precis som det ska va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback