Jag mår som jag förtjänar

Igår var en helt galen jävla kväll. Jag var så jävla snygg, fast jag hade en tjockisdag (mensmage) så jämnade det ut sig för jag hade mina rosa high heels som jag haft här hemma hela sommaren men inte vågat gå ut med på grund av höjdskräck. Men dessa rosa skor trollade bort mens magen på direkten!  Iallafall så fick jag för mig, i samråd med Sandy, att referera till mig själv som advokat. Nu i samband med mitt jobb träffar jag ganska mycket advokater och har blivit relativt insatt i vad de pysslar med. Så det var ganska lätt att lura folk. Haha.  De kom fram och berättade sina historier och frågade om jag var dyr och så vidare. De bad om mitt visitkort men då sa jag att jag har en regel att jag inte går ut och festar med mina visitkort för då bara delar  jag ut dem till höger och vänster. ÅH! Jag måste bara berätta en grej. När vi skulle in till Ambassadeur så vart det två snubbar bakom oss i kön. Båda var relativt finklädda och inte värst onyktra heller. Men så vägrades den ena att släppas in på grund av att hans sneakers var märkta med märket PUMA! Den andra som hade vita NIKE sneakers var mer än välkommen. Men PUMA kunde dra åt helvete. Alltså det blev ett sånt jävla liv på mig. Jag menade att det var hets mot folkgrupp (snubbarna var lite svarta) eller i allafall hets mot kläddmärke. Jag veeet att Puma inte riktigt är vad det brukade vara. Men trodde inte att det fick gå till så här.  Jag skrek högt vid ett tillfälle. "Jag tänker inte gå med på det här. Jag är journalist och tänker skriva om detta" Då vänder sig en snubbe i kön om och utbrister "Är inte du advokat?". Haha. Alltså det var helt galet och jag dansade så mycket. Vi bojkottade Amba och drog vidare till nåt annat place. Men alltså på riktigt. Jag hade skitkul. Men idag mår jag bajs.



Igår:


Söta Lina.
Haha, Lina och jag känner inte varandra så bra. Hon kommer på mina pass och då brukar vi prata lite och så. Men alltså när vi såg varandra igår. Shiiiit, vi typ sprang mot varandra och kramades som om vi överlevt Auschwitz ihop.


Okej, men nu måste jag lägga mig i fosterställning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback