Baby I go crazy

Fick finbesök igår av en vän. Vi träffades genom BLOCKET, Haha helt otippat va. Så här var det. Jag hade precis kommit in på min utbildning och satt på blocket dygnet runt och letade lägenhet. Så nappade jag på en som låg hyffsat centralt och bra pris och så vidare. Jag ringde upp honom och vi samtalade en stund. Lite senare vad han mig skicka en bild på mig. Enligt honom för att han ville se att det inte var ett psykfall som skulle flytta in. Jaaajaaa, visserligen var det ett psykfall. Men ett snyggt sådant. Jag skickade denna bilden om jag inte minns fel.



Det var uppskattat. Kolla mina bröst för fan.

Iallafall så sket det sig med lägenheten men vi förblev vänner. Ibland drar han förbi och säger hej. Flashar med sin snygga bil och så pratar vi lite skit. Jag har så roliga människor i mitt liv. Det är jag glad för.

Aha nej, här kan man inte sitta med orakade ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback