Hej alla barn

Jag har haft en av de värsta men ändå BÄSTA BÄSTA BÄSTA BÄSTA födelsedagar i hela mitt lilla liv. Jag kan ju säga att på 3 dagar har mitt liv vänts upp och ner. Men jag vill inte prata om det, och det får ni respektera. Men lite ska jag avslöja, det har jag lovat.

- Jag har sovit i min mammas trygga famn.
- Jag har gått hand i hand med min pappa på stan.
- Jag har blivit så jävla överraskad av mina vänner att det inte finns ord för att beskriva känslan.
- Jag har blivit så besviken att jag gråtit i mina föräldrars famn,
- Jag har blivit glad, glad, glad.
- Jag äger numera en så jävla snygg väska att jag inte ens vill använda den utan överväger att hänga den på en vägg.
- Jag har dansat salsa och dissa ett flertal indianer.
- Jag har skrattat högt
- Jag har gråtit högt
- Jag kommer gå på Britneys konsert. Jag sa ju det. I disööörvt it. 
- Jag har saknat Lillasyster.
 - Jag har fått komplimanger för mina bröst
- Jag har insett så jävla mycket.
- Jag har suttit på en rättegång och vikit mig av skratt. Tack Joei.
- Jag har fått en cpfin bikini
- Jag har ännu en gång fått bekräftat vilka fina friends jag har

Jag fick den bästa födelsedagen i hela mittt liv. Jag har verkligen känt mig så himla älskad.


Jag är en älskad kvinna,



Till min älskade familj. Som jag älskar och dör för om och om igen. Ni tre är de viktigaste i mitt liv. Ni tre är det absoluta. Det finaste. Det bästa.


Ustedes son la razon de que soy la que soy. gracias a ustedes yo soy la que soy. Sin ustedes no soy nada. Yo los amo con todo mi corazon. Ustedes. Nosotros, Y NADIEN MAS

Kommentarer
Postat av: Mirna

Jag vill bara tala om att JAG ÄLSKAR DIG! Jag hoppas att du nu förstår att allt jag säger till dig om vissa saker inte var för att jag ville dig illa utan för att jag vill att ingen o hela världen ska se dig som något tillfälle utan att du är en person som man alltid vill och ska värdera NO MATTER WHAT! Saken är den att jag är jätte glad och stolt över den kvinnan du NU är! Jag är din "syster" Vän i alla väder! Jag är även stolt att få kalla dig min Bästa längsta vän! HAPPY BIRTHDAY SIS <3

2009-05-16 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback