Lovely Friday

Jag är helt slut som artist vill jag meddela riket. Jag går numera och lägger mig runt halv elva och det har jag inte gjort sen jag gick på lågstadiet. Nu väntar helgen. Lovely. Nu ska ni få se lite bilder från min B-day och lite annat smått och gott.



Med mina älskade föräldrar som jag avgudar och dör för.


Med min papiiiiiiiiiii!



Min fina familj.


Med min snygga vän Tove



Med min prima



Lite halvt dragen med Sophie!



Med syrran M som överraskade mig och jag vart så glad.





Här sitter vi och skriver uppsats.


Det var allt för idag.
Prutt haj.

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Lovelyga bilder Sis, (LOVE) nu har jag själv sätt bilderna på min födelsegag och ska snart begära kablen så att jag kan skicka dem till dig. du ska veta att vi är så fina i ett par av dom :) Önskar dig en fin helg. Puss

2009-05-24 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback