Today was a good day

Idag så träffade jag min kära vän i stan och vi mest strövade runt som två luffare. Blev kissinödiga och drog in på bion, väntade på att någon skulle komma ut ur toan så vi slapp betala den obligatoriska femman. Sedan stog vi på t-centralen och bara spanade in människor. Min kära vän bakom mig hittade på en lek som hette - Nu ska vi gissa vem som kollar in Priscilla!  Och så viskade han i mitt öra,  "Han kommer att kolla in dig, yes såg du?" "Han med hatten, nope kollade inte" "Gambianen, jaaa han slickade sig om läpparna till och med". Allvarligt talat såg vart det flest 50 plusare som spanade in mig. Män i kostym. Göran, skild med två barn, gillar långa promenader och indisk mat, typ.  JAG VILL HA TILLBAKA MIN KAMERA FÖR FAN. Alltså fan vad alla köper gymkort nu. Det är som att solen kom fram och alla ser sin spegelbild ur en annan vinkel och genast kom man på att "Helvete, det är ju för fan sommar snart". Och alla tror vi att vi ska se ut som Jessica Alba efter en månad. EN MÅNAD grabbar. Vi hade ju hela vintern på oss, vad fan gjorde vi då? Varfööööör tänkte vi inte på detta innan ? Ska man behöva vara tjock beach 2009 OCKSÅ!  Jag oooooorkar inte. Vad ska vi göra? Nutrilett? Svält? Svälja GI eller räkna points? WHAT TO DO MARAFACKA!  Jag går och lägger mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback