Vid min sida

Jag saknar någon vid min sida. Någon som letar efter min hand i sömnen. Någon som strycker bort mitt hår från ansiktet när jag talar om något jävligt viktigt. Någon som hämtar vatten när inte jag gitter. Någon som vill lukta på mig precis hela tiden fast jag typ luktar svett. Någon som lyssnar intresserat när jag pratar om grönt bajs och snygga dojjor. Någon som vill träffa mig precis hela tiden. Någon som förvarar mig mot alla dumma där ute. Någon som håller upp mitt hår när jag spyr. Någon som tycker att min mat är godast i världen. Någon som väntar när jag har skoskav och inte kan gå så snabbt. Någon som vägrar släppa taget om mig när jag är ledsen vill springa iväg. Någon som värmer mina kalla fötter när jag kryper ner i sängen. Någon som kommer hem med sushi och choklad när jag blöder mellan mina ben. Någon som tycker att jag är absolut snyggast i världen. Någon som älskar vartenda liten del av mig.


Kommentarer
Postat av: saris

Och någon som kör dig hem i kundvagn när du inte kan gå? :)

Postat av: danni

Du är fin och snart får jag träffa dig!!!

2009-05-27 @ 22:50:53
Postat av: Gülsah

Hej gumman visste inte att du bloggade :P ihihi

2009-05-31 @ 00:25:58
Postat av: Prissi

Haha, hur hittade du mig då`?

2009-05-31 @ 23:13:43
Postat av: Anonym

skaffa en kille??

2009-05-31 @ 23:54:14
Postat av: Anonym

dina ögon påminner om jessica alba, dem har samma form

2009-06-02 @ 22:44:09
Postat av: Prissi

Anonym. 1- Jaa, eller en katt

Anonym. 2 - Det tar jag som en komplimang! Tack så mycket :)

2009-06-03 @ 22:56:03
Postat av: Anonym

du e ju fin, det måste finnas någon kille som vill vara vid din sida?? fast iförsig man skulle nog få mer uppmärksamhet av katter idag..

2009-06-04 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback