Jag älskar dig Lillasyster

You are my guiding light, sjöng lillasyster tillsammans med Muse. Hon sjöng högt och pekade på mig!
Jag höjde ögonbrynen och tittade om det satt någon bakom mig, för jag kan väl för fan inte vara nån guiding light?
You are my guiding light, sjöng och igen och pekade rakt på mitt tryne.
Jag? Jag är ju för fan helt jävla vilse. Hur kan jag vara din guide?
- Mmm, men du är det, sa hon och flinade finurligt.



Sen sa hon så här ett par dagar senare.

Lillasyster: Isaak, nu vet jag varför jag inte kom med i Idol. 
Isaak:  Varför?
Lillasyster: För att min syster inte var med mig.

Jag: ( i djup chock)  Va! Vad snackar du om?
Lillasyster - Jaaaa, om du varit där så hade jag lätt kommit med.
Jag:  Varför? Det är ju du som sjunger. Vad snackar du om?
Lillasyster: Priscilla. Om du varit där hade jag varit så jävla bra att jag lätt hade kommit med.

okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback