Lite mindre bra dag.

För att jag tror jag håller på att bli sjuk. Min hals gör ont. Och mina krafter har jag tappat.
Men jag ler som en sol ändå. Lasse på jobbet säger att "prinsessan glittrar". Så himla ironiskt att mina kollegor kallar mig prinsessan eftersom jag kallade mig prinsessan jämt när jag var yngre. När jag var runt 6 år så sa jag till människor att jag hette prinsessan på riktigt. Under tonåren så var det mitt självdestruktiva jag som kallade sig prinsessan. Och nu på jobbet. Jag blir aldrig av med det.
A, jag ska inte klaga. Jag kunde definitivt haft ett värre smeknamn och de skulle passa mig galant. Ska ej gå in på fula ord. Nu ska jag ta en dusch, koka te och fira att jag är älskad. För att det är jag.

Kommentarer
Postat av: Mirna

Yes you are loved <3 Det är inte dåligt att bli kallad Prinsessan och jag blir alltid kallad Chiquitita av någon anledning :/ fast jag inte är liten och känner mig liten!

2009-11-27 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback