Pust

Vilken dag!
Haha, det känns som om varje dag är en "Vilken dag!" nowdays. Lite så är det. Nån liten fucker vill ju jävlas med mig och ser till att jag glömmer mobil, körkort och Visa kort i Skåne, så mitt liv har stått stilla ett par dagar. Den där lilla fuckern är ju ingen annan än mitt andra jag. Mitt slarviga jag. Idag satt jag på Kungliga Biblioteket i fem timmar så gissa om jag är slut i mitt lilla huvud. Och gissa om jag gjorde fel hela jävla tiden. Hämtade fel böcker, fel datum, fel datum igen. Alltså ett tag kändes det inte ens som om jag hade hjärnan med mig. Sen blev det en massa springande i stan, fika och lite returer av kläder och allt det har i klackar och regn. Masallah vilken kvinna jag är. På tal om absolut ingenting så var mitt hjärta var så varmt idag. In a good way.
Feck, jag har massor med roliga kort men jag hittar inte min sladd. Ska leta lite. Kolla in sen om det kommit upp bilder från helgen, som förövrigt var såååååååå rolig.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback