Allt går runt...

...i en fet stor cirkel. Vem lärde mig det där? Jo, Ken Ring, av alla människor.
Jag satt i !"det tysta rummet" i skolan. Och jag blev påmind om varför jag inte ska sitta i det där tysta jävla rummet. Jag blev ännu en gång utkastad för att jag harklar mig, eller snorar för mycket, eller så vibrerar min telefon och jag försöker svara och viskprata med människan i telefonen. Tills slut kommer nån jävla nörd i glasögon och ber mig gå. Va fan är det? Jävla rasister. Och jag kan bara inte vara i rummet där alla hänger och chillar och "pluggar". För att där sitter alla killar och raggar och alla tjejer viskar och snackar skit.


Jag fick ett sms:
"
Priscilla, du har en sån karisma och utstrålning att du får alla att hamna i blickstilla/när man ser dig gå förbi med dina vackra och bestämda steg som en RIKTIG kvinna/shiet, man hamnar direkt i tankevilla/för att inte nämna sinnesvilla/ herregud du är så ståtlig och fin att man måste skaka huvet snabbt ifall det inte var en synvilla/ och din frilla/ ditt goda latinamerikanska hår är så fint att hundar som parar sig står stilla/ och DÅ är det illa/för andra killars skull, le inte för mkt så dem inte får hjärtstilla/ och är det nån som behandlar dig dåligt kommer jag att skicka en gerilla/ o köra in huvudet långt in i röven på en gorilla/ för en sak är säkert, känner man dig, kan man inget annat än dig, gilla...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback