And if you want to leave, I wish that you would just leave.

Jag bad Gud imorse att min arbetsdag inte skulle vara så tuff. Helst hade jag velat ta en grov powernap innan arbetet satte igång. Kommentarer som jag fick höra när jag klev in genom dörren.
"Jävlar vad du ser sliten ut!"
"Trött?"
"Har du knarkat hela natten?"
"Menar du allvar med att ha den halloweenmasken på jobbet?"
"Har det hänt nåt?"
"Prinsessan, du måste omprioritera i ditt liv. Sömn borde kommer längre upp på listan"
"Du har väääärsta påsarna under ögonen, så du vet."
"Ska du inte inte sminka dig idag?"

Nej, jag har varken horat eller knarkat inatt. Skrev min hemtenta bara, som är ungefär samma sak.

Min arbetsdag var inte heller snäll. Heldag, med kort lunch. Började istället be att min arbetsdag åtminstånde skulle vara intressant.

Och det var den.

Jag satt med en tjock klump i halsen hela dagen.
Jag önskar att jag fick berätta vad jag ser och hör.
Men tystnadsplikt är trots allt en plikt som innebär tystnad.


Jag citerar:  


"Du säger att du inte tycker att du är söt längre.
Du är det vackraste på denna jord.
Det bästa som hänt mig.
Förlåt. Det är mitt fel att du inte tycker att du är söt längre."


Kommentarer
Postat av: e-B

"Hej. Och ditt namn var...? Jag tror inte vi har träffats?"



ahahhahaha....

2009-10-30 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback