Brustna hjärtans höst

Spotify måste vara bland det bästa som hänt mänskligheten. Tänk er, all musik under samma tak.
Spotify och jeansleggins. Ääääälskar jeansleggings. Allt fett, under samma tak.
Har haft en fin dag tillsammans med kusin. Sushi och timmar på NK. Allt för att hitta jackan, som ingen annan har. Jag föreslog att hon skulle köpa nån på nån halvtaskig lågprisbutik i förorten om det är så jävla viktigt att jackan är unik. Och så just det, märket får inte synas. Va fan. Vad är meningen med att punga fram fem lax om man ändå inte ska flasha med märket? Jag skulle för fan låta prislappen hänga kvar tills någon modig jävel påpekade det och då gjort värsta scenen genom att försöka bita av prislappen med mina egna tänder när jackan sitter på mig. Just nu lyssnar jag på Lasse Winnerbäck. Känner mig som Jennie R. Fast utan villa, volvo, vovve och man.
Jag fick lagom med stryk idag på thaiboxningen. Körde med en kille och precis som när jag var liten så ska jag alltid försöka bevisa att jag minsann är minst lika bra som det manliga könet. Varje gång jag fick en spark mot mig, som var så jävla hård att jag fick klamra mig fast med mina 50 kilo att hålla kvar mig på planeten, så skrek jag "kom igen, hårdare kan du". Jag fick känna att jag levde, det fick jag. Nu är jag dock duktigt död. Ska ringa hem. Vilches skojade och pratade med chilensk brytning idag och fick mig att längta efter min goa lilla pappa. Jag snor alltid pappas pyjamas när jag åker hem. Jag lensar även kylskåp och plånböcker.



mina älskade föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback