mad world.

Alltså jag blir så jävla upprörd. Tittade in i en blogg som tillhör en tjej från Osby. Tjejen är betydligt yngre en mig och bloggen är inget jag brukar läsa därför blev jag så jävla ställd när jag såg vad den innehöll. Tjejen sysslar med diverse modelljobb. Vissa bättre än andra. Andra mer utmanande än vissa. Whatever, alla får exponera sin kropp hur de vill och mina egna bilder har fått pryda ögonbryn att höjas så jag ska inte uttala mig om den biten alls. Men alltså herregud. Tjejen hoppar runt på kryckor och med ett fejk gipsat ben. Hon blir alltså filmad och fotograferad när hon hoppar runt så här. Nu kommer det äckliga. Män köper hennes filmer och bilder för att tillfredställa sig själv (ni kan ju föreställa er hur). Alltså hon gör inget speciellt på filmerna utan bara hoppar runt som en jävla kycklig med ett gipsat ben. Men alltså på riktigt. Bara tanken av att någon med en sjuk sexuell läggning tänder på mig när jag låtsas ha en handikapp får det att vända sig i min mage. Med andra ord ska dessa bilder och filmer tillfredställa män som tänder på människor som har ett funktionshinder Jag skulle aldrig ställa upp på sådana här bilder, inte för några pengar i världen. Då hoppar jag fan hellre upp på en påle och dansar. Jag blir så jävla äcklad.

Lilla flicka. Det finns saker man bara inte gör. Oavsett hur mycket pengar du än får så finns det saker man bara inte gör. Speciellt inte om man har tak över huvet och mat i käften. Då finns inga ursäkter. Lite av charmen med att vara modell är väl att man på ålderns höst ska kunna plocka fram sina bilder och stolt vissa sina barn och barnbarn att det minsann fanns en tid då man inte gick och sparkade på sina egna bröst. En tid man var så vacker att människor betalade för att ens skönhet skulle förevigas på en bild. Vad ska du säga?
"Ja, här hoppar mormor runt på kryckor så att äckliga män skulle få ha sitt lilla roliga"



Återigen - KRYCKOR! GIPSAT BEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback