2lax10

Okej här kommer mitt nyårslöfte. Jag väljer att skriva ut det på grund av att jag vill ha det på papper, nåväl, på skärmen iallafall. Jag tänker testa detta. Vi får se hur det går. Det är möjligt jag bryter löftet. Det är inte på liv och död så att säga. Men som sagt. I´ll give it a try. Bryts löftet skriver jag det i bloggen.

Jag skall icke dricka mer alkohol. (sägs med Mofasas röst i Lejonkungen)

Kul liv va!
Lär ju avlida nån gång i februari.

Nåväl. Här kommer lite bilder från gårdagen som var en kul kväll med familj och vänner.






Söta Lillasyster (discoLis)






Skön attityd inför 2010 från min och Lillasysters sida.

älskaaaaaaaaaaaaaaaaaaar my family.,oooo ääääääääälskar min klänning på denna bild.
ooo jag ääääääääääälskar mitt nyårslöfte.





Kommentarer
Postat av: Ei

vad är anledningen till löftet?

du skrev tidigare att du inte åt griskött av religiösa anledningar.. är det samma anledning?

Postat av: Prissi

Ei: Hej, :) tänkte faktiskt skriva ett inlägg angående mitt nyårslöfte. Jag äter inte griskött bara för att jag en gång dejtade en icke grisköttsätande person och så bara hängde det kvar. Haha, vilken tönt jag är. Jag är alltså inte muslim.

2010-01-02 @ 21:55:21
Postat av: Lillasyster

DISKOLIS!!!

2010-01-08 @ 14:26:51
URL: http://joolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback